Objavljeno: 25. studenoga 2019.

Kako izraditi reklamni natpis

Kako izraditi reklamni natpis

Krenuli ste u realizaciju svoje poslovne ideje, i dobar dio ste već pripremili. Pronašli ste prostor za obavljanje svoje djelatnosti, možda ured u nekoj poslovnoj zgradi? Ili ćete posao obavljati u stanu? Ili otvarate trgovinu, restoran ili bistro u nekom uličnom lokalu? Namještaj je stigao, zidovi su obojani, sve je spremno a niste još smislili gdje ćete staviti reklamni natpis kojim ćete svoje buduće kupce i klijente obavijestiti da se eto, baš nalazite na toj lokaciji? Niste sigurni želite li nešto decentno i minimalistički, samo sa osnovnim podacima firme ili pak želite da vas svi primijete i da buduća reklama zabliješti s velike udaljenosti i plijeni poglede svakog slučajnog prolaznika?

Od kuda krenuti? Niste sigurni ni koliko ćete sredstava u svom budžetu moći odvojiti, ne znate ni koliko će to trajati? Možda imate već pripremljeno grafičko rješenje i točno znate što biste htjeli a možda vam je u glavi totalna konfuzija i bojite se da ne pogriješite?
Stvar je složena jer se često same zamisli isprepliću sa mogućnostima izrade. A sami postupci izrade reklama, natpisnih ploča, totema i bilo kakvih drugih oznaka isprepliću se i međusobno preklapaju u nekoliko segmenata.

Vaša zamisao

Prvo je potrebno razraditi u kojem smjeru želite da Vaš budući natpis ili reklama ide? Ukoliko je Vaša djelatnost usmjerena na klijente ili kupce s kojima kontaktirate putem interneta/web-a, telefonski ili e-mailom, i svoju djelatnost obavljate iz prostora (ureda) u kojem u većini slučajeva ne dolaze Vaši kupci ili klijenti, onda je dovoljno izraditi jednostavni natpis koji zadovoljava zakonom propisane podatke: naziv firme, obrta, udruge...., adresa, OIB, radno vrijeme. Takav natpis može biti izrađen kao obična PVC naljepnica ili kao natpis izrađen od PVC folije gdje je svako slovo ili element samostano zaljepljen na podlogu. Kad ste odlučili da Vam je to dovoljno onda je na redu izmjeriti koliko prostora na rapolaganju imate? Uobičajeno je da takav natpis s osnovnim podacima bude minimalne veličine 200x300 mm, u okomitom ili vodoravnom položaju, ovisno koliko već mjesta imate. U međuvremenu je potrebno donijeti odluku da li će natpis biti obična naljepnica ili želite da je to natpisna ploča?

Postupci kod izrade manjih reklamnih natpisa u nekoliko brzih koraka:

  1. Ideja, zamisao i potreba – što zapravo trebate i želite?

  2. Dimenzije – koliko prostora imate na raspolaganju za postavljane reklamnog natpisa?

  3. Idejno grafičko rješenje – imate li gotovu grafičku pripremu ili biste to ipak prepustili profesionalcima?

  4. Odabir materijala – potražite savjet firme koja će Vam natpis izraditi. Odabrani materijali za izradu reklamnog natpisa trebaju biti u skladu sa dimenzijama, grafičkim rješenjem i budžetom kojim raspolažete.

  5. Narudžba – kod naručivanja i isporuke reklamnog natpisa pripazite da dobijete točno ono što ste i tražili i dogovorili.

  6. Montaža – razmislite možete li reklamni natpis montirati sami ili ćete to ipak prepustiti montažerima.

Ako ste se ipak odlučili za izradu neke „konkretnije“ reklame trebate razmisliti želite li da je ona svjetleća ili nesvjetleća?

Trebate li savjet ili pomoć oko odluke kakvu reklamu želite - slobodno nas kontaktirajte na copyreklam@copyreklam.hr

Koristimo kolačiće da bi analizirali načine na koje se web koristi, u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva.

OK