Objavljeno: 24. studenoga 2019.

Svjetleća ili nesvjetleća reklama

Svjetleća ili nesvjetleća reklama

Odlučili ste dati izraditi svoju reklamu ali još uvijek niste sigurni da li biste htjeli da ona svijetli ili ne? Naravno, za bilo koji reklamni natpis uvijek je bolje da je osvijetljen jer tako više privlači pažnju, no razmislite da li Vama treba zaista nužno osvijetljenje cijele reklame ili će biti dovoljno da reklama bude napravljena kao jednostavnija natpisna ploča ali sa većim naglaskom na sami dizajn i vizual?

Predlažemo da prvo razmislite o tome gdje će Vaša buduća reklama biti montirana:

  • - iznad izloga lokala koji ima dovoljnu uličnu rasvjetu
  • - u trgovačkom centru koji je osvijetljen cijeli dan
  • - u prolazu neke slabo osvijetljene ulice
  • - na objektu koji se nalazi pored neke velike prometnice
  • - na krovu zgrade ili nekoj većoj visini

Odluku o tome hoće li reklama biti svjetleća ili nesvjetleća nemojte donijeti samo na osnovi predviđenog budžeta. Naime, uobičajeno je mišljenje da su sve svjetleće reklame kompliciranije izvedbe a time i skuplje od običnih reklamnih natpisa. No, nije to uvijek tako.

Kalkulacije za izračun reklama temelje se prvenstveno na odabiru materijala različitih po kvaliteti i svojim svojstvima. I običan reklamni neosvjetljeni natpis može (ukoliko ima dobar vizual) biti više uočljiviji od svjetlećeg natpisa sa loše izvedenim vizualom. Također, da li je bolje u istom cjenovnom rangu odabrati klasičan svjetleći display ili za iste novce dobiti dobro osmišljenu nesvjetleću reklamu kojoj je prednja strana reljefna (natpis izveden kao 3D nesvjetleći elementi?).

NESVJETLEĆA 3D SLOVA ( s dobro usmjerenom reflektorskom rasvjetom)

Kod izvedbe nesvjetlećih reklama često upotrebljavamo i reflektirajuće folije kako bi iznenadna svjetlost (najčešće od svjetala automobila) dala dojam kao da reklama svijetli. Postoje i vrlo efektni pleksiglasi u žarkim, i fluorescentnim bojama čiji rubovi stvaraju izgled osvjetljenja. Nesvjetleća reklama se može ipak naknadno osvijetliti reflektorom ili ukrasnom svjetiljkom.

Da li će nekom susjedu svjetlost vaše buduće reklame smetati?

Razmislite i o tome a informirajte se i o Zakonu o svjetlosnom onečišćenju.


Povrh svega, da li će natpis biti svjetleći ili ne, ovisi i o tome da li imate dovod el.energije u blizini? Neki put je isplativije rješenje ne gubiti vrijeme i stvarati si dodatni trošak dovoda el.energije na mjesto montiranja reklame, već te resurse usmjeriti na dobar odabir kvalitetnih materijala pa da Vaš budući nesvjetleći natpis bude wow!


Neka na Vašu odluku utječe i savjet stručnjaka koji iza sebe imaju desetljeća iskustva te se slobodno informirajte na vlasta@copyreklam.hr.

Koristimo kolačiće da bi analizirali načine na koje se web koristi, u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva.

OK