Objavljeno: 23. studenoga 2019.

Svjetleći display ili 3D slova

Svjetleći display ili 3D slova

Želite li „wooow“ reklamni natpis prateći trendove?  

Želite li da Vaša reklama „vrišti“ ili biste ipak radje eleganciju i decentnost?

Na pravom ste mjestu gdje ćemo Vam svojim opisom nekih tehničkih detalja pomoći doći do rješenja.

Kod običnog svjetlećeg displaya stvari su jednostavne.

Izradi se klasična reklamna kutija koja ovisno o veličini kao podlogu ima PVC ili troslojni kompozitni materijal. Lice svjetleće reklame je uvijek pleksiglas ali s naglaskom na onaj pleksiglas koje je pogodan za LED osvjetljenje. Na samo lice apliciraju se PVC samoljepljive folije (najčešće slova) ili, ukoliko se radi zahtjevnijem grafičkom rješenju – aplicira se isprintana translucentna naljepnica. Takva izrada je brža i povoljna. Dodatno možete izabrati i boju bočnog profila koji u standardu dolazi kao srebrni.

Želite li ipak samostalna 3D slova prvo trebate odabrati želite li:

- indirektnu rasvjetu gdje svijetli pozadina slova
- direktnu rasvjetu gdje svijetli lice slova

Stvari se mogu malo i zakomplicirati ali uvijek se nađe rješenje. Naime, kod 3D slova moramo voditi računa da su ona dovoljno velika kako bi se u njih ugradile LED diode. Ukoliko se radi o reklami manjih dimenzija zna se dogoditi da su pojedina slova ili elementi logotipa jednostavno pretanki da se u njih ugrađuju LED diode. Tada predlažemo pronaći neko drugo zadovoljavajuće rješenje.

Kad ste odlučili da će Vaša buduća slova zasvijetliti s prednje strane onda je na redu odabir boja. Naime, svako 3D slovo (ili logotip) kojem svijetli lice mora biti izrezano iz pleksiglasa. Želite li da je lice bijele boje priča je jednostavna. Morate samo razmisliti koliko „jako“ želite da slovo svijetli a mi ćemo odlučiti koliko i kojih LED dioda ćemo ugraditi. Ako pak želite neku drugu boju tada zajedno sa nama dolazite do rješenja hoćemo li predložiti pleksiglas u boji ili ćemo na bijeli pleksiglas aplicirati translucentnu foliju koja prosvjetljava. No, to su su sve tehničke stvari kroz koje ćemo Vas u samoj izradi lagano provesti.
Naravno, svako slovo osim svoje visine i širine ima i dubinu. Koliko ćemo „debelo“ slovo izraditi prepustite nama da Vam predložimo uzimajući u obzir dimenziju natpisa. Kod manjih slova nije dobro napraviti im preveliku dubinu jer se onda gubi na „čitljivosti“.

Kod 3D slova sa pozadinskom rasvjetom uz sve gore navedene korake treba odabrati i materijal od kojega će isto biti izrađeno. Kod takve vrste izrade stvar je obrnuta jer osvjetljenje okrećemo na drugu stranu pa nam je bitno odrediti kakvo će slovo biti s prednje? Matt ili sjajno? Ovdje također moramo voditi računa o dimenzijama slova kako bismo unutar njih mogli integrirati LED rasvjetu.
Prema Vašem odabiru i našim savjetima možete odabrati 3D s pozadinskom rasvjetom slovo kod kojeg se dodatno osim osvjetljena na podlozi vidi i svjetleći bočni rub.

Moramo pripaziti razmisliti i kako ćemo slova montirati. Hoće li slova biti montirana na zid direktno ili će se montirati na šine?  Kad su 3D slova s pozadinskom rasvjetom montirana na šine zna se dogoditi da šine „razbiju“ svjetlost kojom se obasjava podloga.

Kod „premimum“ reklama ne tako „premium“ naziva (takve reklame nazivaju se „kadice“) radimo aluminijsku kutiju koja nam služi kao podloga za montiranje 3D slova. Takva kutija se obradom elektrostatske plastifikacije boja u željenu boju (boja je točno određena po zadanom RAL-u) te se na nju montiraju 3D slova (s indirektnom ili direktnom rasvjetom).

Isto tako, kroz godine iskustva, učeči i na svojim greškama, došli smo do saznanja da je bolje izraditi podlogu u matt varijanti kako se LED diode ne bi zrcalile (efekt sitnih točkica što se u pravilu ne bi smjelo dešavati).
Sve te tehničke detalje Vi kao naručitelj ne morate znati ali opet – dobro je spomenuti.

 
Još uvijek ne znate kakvu 3D reklamu odabrati, s pozadinskom ili direktnom rasvjetom....


...ili želite saznati još više o tehnikama izrade reklama slobodno nam se javite s pitanjima na copyreklam@copyreklam.hr.

Koristimo kolačiće da bi analizirali načine na koje se web koristi, u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva.

OK