Opći uvjeti
Ovi uvjeti poslovanja uređuju prava i obveze kupaca i tvrtke Copyreklam vezano uz kupnju proizvoda i korištenje usluga putem naše web stranice. Uvjeti poslovanja primjenjuju se na sve narudžbe i transakcije obavljene na našoj stranici.
Copyreklam zadržava pravo na izmjenu uvjeta poslovanja u bilo kojem trenutku, a izmjene će biti važeće od trenutka objave na web stranici.
Prodaja se obavlja isključivo pod našim općim uvjetima poslovanja a sve u skladu sa važećim Zakonima RH te Zakonu o zaštiti potrošača. Za ostale uvjete koje naručitelj zahtjeva, a suprotni su našim uvjetima ili ih nadopunjavaju isti vrijede samo uz našu pismenu suglasnost.
Ponude
Naše ponude su bez obaveza. Zadržavamo pravo preinake proizvoda radi tehničkog razvoja istih. Dostavljene ponude obavezuju 3-7 dana te preko tog vremena nisu valjane. Troškove svih naknadnih promjena, nastalih na zahjev kupca, idu na teret kupca. Poništavanje ili preinaka narudžbe za robu koja je već u procesu proizvodnje ili otpreme nije moguća. Podaci kao slike, dimenzije i sl. navedeni u dokumentaciji služe radi opisa proizvoda i ne predstavljaju zajamčena svojstva. Zadržavamo pravo na moguće pogreške u tiskanju.
Cijene i plaćanje
Cijene su veleprodajne bez poreza na dodanu vrijednost - PDV-a. Plaćanje se obavlja virmanski na navedeni broj IBAN-a s ponude. Uplatu je također moguće izvršiti gotovinom osobno u jednoj od naših poslovnica.
Navedene cijene u ponudi, ukoliko obuhvaćaju popust na kupnju veće količine istoga artikla vrijede isključivo za narudžbu svih navedenih artikala na koju se ponuda i odnosi a za ukupnu količinu, za svaku izmjenu potrebno je zatražiti novu ponudu.
Sa stalnim kupcima dogovaramo posebne uvjete i popuste na bazi kumulativnog mjesečnog prometa. Za svakog kupca vodimo posebnu evidenciju kojom reguliramo popuste i ostale pogodnosti.
Kod narudžbe preko web shopa nije moguće plaćanje karticama nego na mail koji je naveden prilikom narudžbe dostavljamo ponudu po kojoj je potrebno izvšiti uplatu virmanski ili prema dogovoru u nekoj od naših poslovnica.
Narudžbe se vrše putem web stranice, e-mailo, telefonom ili osobno, a kupac je dužan osigurati ispravne podatke prilikom naručivanja. Plaćanje se vrši putem ponuđenih metoda, uključujući kartično plaćanje, internet bankarstvo ili plaćanje pouzećem, ovisno o dostupnim opcijama.
Kupac je dužan platiti punu cijenu proizvoda prilikom narudžbe, osim ako nije dogovoreno plaćanje u obrocima.
Isporuka
Mnogi proizvodi isporučuju se odmah nakon uplate ponude. U slučaju da traženi proizvod nemamo na skladištu, nastojimo ga proizvesti i dostaviti u najkraćem roku. Neki od proizvoda se naručuju te se na ponudi navodi najkraći rok isporuke. Termini dostave u pravilu ne obavezuju. Zahtjevi vezani uz naknadu štete zbog neispunjavanja ili zakašnjele dostave robe nisu mogući. Pod danima isporuke podrazumijevaju se radni dani s izuzetkom subote ako je tako dogovoreno.
Pakiranje, troškovi i osiguranje isporuke
Za neke od proizvoda posebno će se navesti način i cijena pakiranja. Ukoliko nije drugačije dogovoreno ni navedeno, trošak dostave snosi naručitelj. Za pakete koji su lomljivi preporučujemo da se prilikom narudžbe dostave dostavnoj službi da informacija o kojoj vrsti proizvoda se radi. Za prikup naručenih lomljivih paketa preporučujemo isti napraviti osobno u sjedištu ili u nekoj od poslovnica po dogovoru.
Isporuku vršimo osobnom dostavom, putem HP-e ili dostavnim službama: dostava na vrata / HP-expres, GLS, DPD, Overseas, Intereuropa ... / Ukoliko je tražena dostava putem nekih od navedenih ovlaštenih službi, cijena dostave naplaćuje se po njihovom važećem cjeniku. Za neke narudžbe osiguravamo individualne tolerancije. Neke od dostavnih službi prilikom dostave pošiljke naplaćuju svoju uslugu u gotovini te je dobro da klijent ima saznanja o tome. Račun za uslugu dostave pošiljke izdati će dostavna služba ukoliko nije drugačije dogovoreno.
Nakon dostave robe koja je zatražena izvršili smo naše ugovorne obveze, i rizik sada prelazi na trošak kupca, pa čak i sve što se tiče povrata.
Pravo vraćanja robe
Sve proizvode prije predaje dostavljačima detaljno pregledavamo i kontroliramo ispravnost. Pravo na vraćanje kod neispravne dostave ne uključuje narudžbe izvršene preko telefona jer su u tom slučaju moguće greške nastale u komunikaciji.
Obzirom na vrste proizvoda i usluga koje nudimo, za sve vanstandardne i posebno izrađene proizvode kao i proizvodne na kojima je napravljena dorada nije moguće napraviti povrat ukoliko su proizvodi i usluge ispravno naručeni te isporučeni u ispravnom stanju i količini.
Za ispravno naručenu robu po ponudi nije moguće izvršiti povrat ukoliko se radi o proizvodima prema posebnim zahtjevima naručitelja (vanstandardni formati i oblici, ispis i digitalni tisak...)
Povrat robe bez naše pismene suglasnosti ne prihvaćamo nego ih vraćamo o trošku pošiljatelja.
Za sve standardne proizvode koji nisu bili izrađeni po posebnoj narudžbi kupca sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu, bez navođenja razloga, u roku od 14 dana od primitka proizvoda. Kako bi ostvario pravo na povrat, kupac mora obavijestiti Copyreklam o raskidu ugovora putem pisanog zahtjeva ili e-pošte.
Proizvodi moraju biti vraćeni u originalnom stanju, nekorišteni i u originalnoj ambalaži, s priloženim računom. Troškove povrata snosi kupac, osim u slučaju kada je proizvod neispravan ili pogrešno dostavljen.
U slučaju materijalnog nedostatka proizvoda, kupac ima pravo na popravak, zamjenu, smanjenje cijene ili povrat novca, sukladno Zakonu o obveznim odnosima.
Zaštita privatnosti
Osobni podaci kupaca prikupljaju se u svrhu obrade narudžbi, dostave i komunikacije vezane uz pružanje usluga. Copyreklam jamči sigurnost i povjerljivost osobnih podataka te se obvezuje postupati u skladu s važećim zakonima o zaštiti osobnih podataka, uključujući GDPR uredbu.
Podaci neće biti prosljeđivani trećim stranama bez pristanka kupca, osim ako to nalaže zakon.
Tisak
Na zahtjev kupca, probni otisak, skice, tehničke dokumentacije, statički proračun, uzorak ili predproizvod, plaća kupac. Kod reprodukcije tiska u boji u svim postupcima tiskanja moguća su mala odstupanja od originala u smislu razlike u nijansi boje i sl. te ih nije moguće reklamirati. Kod otpreme tiskanih proizvoda ili proizvoda izrađenih po odobrenom uzorku od strane kupca, u slučaju nestanka odobrenog uzorka ne preuzimamo odgovornost. Odustajanje od tiska ili printa nakon primljene autorizacije ili odobrenja može se dogovoriti iznimno ukoliko tisak ili print nije stavljen u produkciju. Kod tiska na donešene predmete (uključujući i majice i dresove) postoji mogućnost o eventualnom oštećenju istih te će naručitelj biti upoznat s time prije izrade. Kod tiska na tekstil (majice) bitno je majicu održavati (prati) na odgovarajući način (temp.do 40 stupnjeva) i svakako prije pranja i tijekom glačanja istu okrenuti s druge strane.
Štambilji, pečati i žigovi
Za izradu službenog štambilja/pečata potrebno je imati odgovarajuću dokumentaciju te je istu potrebno dostaviti prije izrade:
d.d., d.o.o. ili j.d.o.o. - rješenje Trgovačkog suda
obrti - rješenje ili obrtnica od gradskog ureda za gospodarstvo
udruge - potvrda statuta osnivanja udruge
doktori medicine - diploma i potvrda od Ministarstva zdravstva
odvjetnički uredi i sudski tumači - rješenje Odvjetničke komore
samostalne djelatnosti - potvrda Udruge o samostalnoj djelatnosti ili poreznu prijavu
Podatci koje obvezno morate imati na službenom štambilju:
d.d., d.o.o. ili j.d.o.o. – Naziv društva, adresa i mjesto društva
Obrti – Naziv obrta, adresa i mjesto obrta, ime vlasnika obrta, OIB obrta (vlasnika obrta)
Odvjetnički uredi i sudski tumači – Naziv, Adresa i mjesto
Doktori medicine – Ime i prezime (uključujući i titulu), reg. broj
Udruge – Utvrđeno statutom
Samostalne djelatnosti – Ime i prezime, adresa i mjesto prebivališta
Pečate i žigove s grbom RH može izrađivati samo ovlašteno trgovačko društvo.
Podrška korisnicima
Ukoliko Vam je potreban savjet bez obzira radi li se o izboru artikala ili o izradi istih možete nas kontaktirati telefonom na 01/3462 441; 01/3358 663, fax-om na 01/3461 344, ili nam poslati e-mail na copyreklam@copyreklam.hr. Rado ćemo Vam poslati odgovor u najbržem mogućem roku.
Važne upute
Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Vaše podatke pohranili smo u naš računalni sustav i dostupni su samo nama.
Svi sadržaji, slike, nacti i patenti objavljeni na našim stranicama, te ostali sadržaji koji nisu navedeni, a objavljeni su na našim stranicama vlasništvo su tvrtke Copyreklam d.o.o. te su zaštićeni domaćim i međunarodnim pravima. Sva prava zadržavamo.
Zadržavamo svoje autorsko pravo na izrađenim ponudama, uzorcima, nacrtima i drugoj dokumentaciji. Bez našeg pismenog odobrenja, trećim osobama nije dozvoljeno korištenje prethodno navedenog.
Aktiviranjem narudžbe prihvaćate naše opće uvjete poslovanja.
Rješavanje sporova
Svi sporovi koji mogu proizaći iz uvjeta poslovanja između kupca i tvrtke Copyreklam rješavat će se mirnim putem. Ako se spor ne može riješiti sporazumno, nadležan je sud prema mjestu sjedišta Copyreklam.
Kupac također ima pravo podnijeti pritužbu ili prijedlog putem adrese e-pošte ili poštanske adrese navedene na našoj web stranici.
Kupac može koristiti i alternativne načine rješavanja sporova, poput platforme za online rješavanje sporova koju vodi Europska komisija.
Reklamacije
Nakon primitka i preuzimanja pošiljke odnosno proizvoda, naručitelj je obvezan pregledati primljenu robu i sve nedostatke pismenim putem reklamirati unutar 7 dana od primitka. Ako dio robe ima manje nedostatke uslijed proizvodnog procesa, to se ne smatra reklamacijom cijele dostave. Prilikom proizvodnje moguća su manja tehnički neizbježna ili uobičajena odstupanja od kvalitete boje, dimenzije i sl. te ne ovlašćuju pravo na reklamaciju.
Ukoliko je reklamacija opravdana izvršit ćemo ispitivanja te prema svojem nahođenju izvršiti zamjenu ili ispraviti grešku.
Navodimo neke od odgovora na pitanja vezana uz reklamacije
Kao u svakom poslu, tako i u našem može doći do nezadovoljstva klijenta dobivenim proizvodom ili izvršenom uslugom.
Razlozi mogu biti mnogobrojni, a u nastavku navodimo neke primjere.
U svakom slučaju, kako biste reklamirali neki proizvod potrebno je kontaktirati nas u što kraćem vremenu (kroz 24 sata) telefonski ili e-mailom te navesti razlog reklamacije da bismo našli zajedničko rješenje.
Proizvod mi je isporučen dostavnom službom i stigao mi je oštećen? Što mi je činiti?
Naravno da prilikom isporuke može doći do oštećenja sadržaja pošiljke.
Najbolje je paket otvoriti dok je još prisutan dostavljač i provjeriti da li je sve stiglo u ispravnom stanju. Ukoliko se dokaže suprotno, dostavna služba izrađuje zapisnik o nastanku štete te uzima sve potrebne informacije.
Ukoliko ste naknadno ustanovili da je pošiljka stigla oštećena potrebno je što prije javiti se na naš e-mail te nam poslati fotografije proizvoda i pakiranja kako bi mi dalje preuzeli rješavanje štete.
Dimenzije plakata ili naljepnice mi ne odgovaraju!
Ukoliko sami dostavljate grafičku pripremu sukladno našim uputama koje su navedene i na našoj web stranici ... ista se pušta u tisak bez prethodnih provjera dimenzija. Ako se ustanovi da su poslane dimenzije bile u skladu sa traženima, u tom slučaju je došlo do pogreške prilikom tiska i naravno de ćemo prigovor uvažiti. Ako su poslane dimenzije neispravne, u tom slučaju ne priznajemo pravo na reklamaciju.
Isprintali ste mi plakat ali boje na njemu nisu iste kao na mom ekranu, zašto?
Prilikom izrade grafičke pripreme važno je obratiti pozornost na boje. Naime, prikaz boje na monitoru Vašeg računala razlikuje se od prikaza boja na našim računalima. Stoga je važno prilikom izrade grafičke pripreme istu napraviti u CMYK-u a pripremu poslati u odgovarajućem formatu (ai, eps, tiff....)
Stigli su mi stalci od pleksiglasa krivog formata... željeli smo vodoravne, a dobili okomite!
Prije same narudžbe nekog stalka bitno je znati da su navedene dimenzije iskazane kao omjer širina x visina. Ukoliko ste naručili vodoravne stalke, a dobili okomite, reklamacije će se svakako uvažiti. No nemojmo se zavaravati, većina nas lagano se zbuni u odabiru formata pa ako niste sigurni - svakako napomenite koji format želite.
Potrgala mi se zastava, imate li garanciju?
Ukoliko dođe do oštećenja zastave nakon kratkog perioda (mjesec-dva), vaš zahtjev će se razmotriti i pokušati otkriti razlog oštećenja. S druge strane, treba uzeti u obzir da se zastave tiskaju na tekstilnom materijalu koji uslijed djelovanja vanjskih utjecaja (bure, sunca snijega, kiše, vjetra....) može promijeniti prvobitan izgled. Potrebno je razumijeti da je to potrošni materijal koji bi bilo idealno zamijeniti bar jednom godišnje (ovisno o mjestu na koje je zastava postavljena... bura je može potrgati, od sunca će izblijediti... ).
Proizvod mi nije stigao na vrijeme!
Svi smo u nekakvoj strci i gužvi uoči nekog bitnog događaja i u tom slučaju se nerijetko događa da promo stalke i materijale naručujete u zadnji čas! Svakako nam napomenite važnost brzine izrade kako bi mogli ubrzati proces narudžbe. Napominjemo da nam uplate po ponudama ne stižu odmah kad je i uplaćeno te je najbolje potvrdu uplate proslijediti na e-mail sa kojeg je ponuda stigla. Ukoliko naručeni proizvod nije isporučen na vrijeme a prema dogovoru je odaslan s nekom od dostavnih službi i vrijeme isporuke je dogovoreno, molim da nas odmah obavijestite. Dostavne službe imaju definirane vremenske periode dostave na određena područja, te se proizvodi, sukladno tome šalju na traženu adresu. Za isporuke koje nisu stigle na vrijeme (a trebale su) naknadne reklamacije ne uvažavamo, već je potrebno kontaktirati dostavnu službu i sa njima dogovarati daljnju proceduru eventualne naknade štete.